Home » Taalstrategie
De Interlect Taalstrategie is een analyse waarbij wordt gekeken naar de invloed van andere talen en culturen op de omzet en efficiency van uw organisatie. De strategie is een maatwerk advies dat is opgebouwd in drie stappen:
Eindresultaat is een concreet plan met daarin praktische adviezen en actiepunten, die u in uw organisatie implementeert om de omzet te verhogen of effectiever te werken.
Waarom een strategie?
Voor Nederlandse bedrijven liggen veel kansen over de grens. Veel kansen blijven helaas onbenut doordat organisaties de impact van taal- en cultuurverschillen niet of niet juist inschatten.
Een gemiste kans want taal en cultuur zijn de verbindende factor met uw klant of prospect.
De Taalstrategie van Interlect maakt zichtbaar waar kansen en verbeterpunten zijn binnen de organisatie om gestelde internationale ambities te realiseren.
Voor wie?
Ondernemers die:
De ervaring leert wel dat MKB bedrijven van 12 fte tot ongeveer 250 fte de meeste profijt hebben van een goede taalstrategie.
Investering
De Taalstrategie van Interlect is maatwerk. Afhankelijk van de grote van uw bedrijf kunnen meerdere sessies nodig zijn.
Doorgaans belopen de investeringen:
In een vrijblijvend gesprek kunnen wij u een beter beeld schetsen.
Wilt u een taaltraining volgen, een tolk inhuren of een tekst vertalen? Dan bent u bij Interlect aan het juiste adres. Wij helpen u graag verder.